For a better experience please change your browser to CHROME, FIREFOX, OPERA or Internet Explorer.
Ring oss
63 90 11 11
«En haug med skryt»

«En haug med skryt»

Br2 er slett ikke ukjent med godord og rosende omtaler, det være seg på sosiale medier eller andre steder. Men maken til skryt som bilsenteret fikk fra Håvard Teksum Pedersen i høst, skal man lete lenge etter. Facebookinnlegget til Lørenskogmannen begynner slik: «Nå skal jeg dele ut en haug med skryt ».

 – Maken til service har jeg aldri opplevd. Da motoren havarerte, tenkte jeg at dette kom til å bli dyrt. Men de bare ba meg slappe av og sa at den regningen skulle de ta. Og ikke nok med det. De stilte opp med gratis leiebil i hele reparasjonstiden også. Dette bilfirmaet er bare fantastisk, roser Håvard Teksum Pedersen.

Skulle skifte dekk, men endte opp med ny bil

«Fikk motor havari på min Franske kompis Lørdag i høstferien Så kjipt… Var klar for Høstferie på hytta med mine 2 gull og  gode råd var dyre, men Mor Karin Helen Pedersen

og søster Lena Olsen stilte opp med henting og lån av bil så til fjells for vi… «, skriver Pedersen.

Den franske kompisen til Teksum Pedersen viser seg å være en Citroen Aircross C4 fra 2014, som Lørenskogmannen falt for med en gang han fikk se den i butikken.

– Jeg skulle egentlig bare skifte dekk på den gamle bilen, men så fikk jeg se denne, og da endte det med at jeg hjem med denne i stedet. Nå får jeg ikke lov av kona å dra alene til Br2 lenger, ler Pedersen.

Må bruke lupe på forsikringsavtalen

Vi sakser videre fra facebookinnlegget:

«Trygg på at jeg hadde forsikring med kasko og leiebil.  Kom ned fra fjellet på tirsdagen og ringte forsikringen for å avtale hvor jeg skulle hente leiebil, tenkte at det var en smal sak men neida forsikringen dekker ikke motorskade !!!! Halloooo… Lang historie kort hadebra Fremtind forsikring!

– Jeg trodde jo at jeg hadde dekket opp for alle eventualiteter med kasko og det som var. Dette er vel et eksempel på at en må bruke lupe på alt som står med liten skrift i forsikringsavtalen.

Trivelige folk og veldig lettvint

Håvard Teksum Pedersen hadde et godt forhold til Br2 også før høstens redningsaksjon. Han har kjøpt de fire siste bilene sine av bilsenteret, og også andre i familien benytter seg av Br2. Derfor ville Pedersen at «Franskmannen skulle få pleie der jeg kjøpte han ».

– Jeg hadde bare godt å si om bilsenteret også før det fantastiske som skjedde nå i høst. Trivelige folk og veldig lettvint.

Etter en strabasiøs slepetur, som Håvard Teksum Pedersen beskriver som  «med slepetau fra helvete », der han var «like redd som Tyske jager piloter i Mescherschmitt Bf 109 over London under andre verdenskrig », kom han og bilen helskinnet frem til bilsenteret.

Kjent for å ta vare på kundene

«Det viste seg da at bilen selvfølgelig hadde gått over garantien og at dette ble svindyrt…. Men hva skjer?? Dette fantastiske bil firmaet tar regningen, stiller med leiebil og jeg har råd til Cola!

Hvor skal dere kjøpe bil folkens.?? Her selvsagt… Fantastisk service», avslutter Håvard Teksum Pedersen facebookinnlegget sitt.

– Det var bare helt topp. Det at de ikke bare tok regninga, men at vi i tillegg fikk låne bil helt gratis i fire uker, det er bare helt fantastisk, mener Håvard Teksum Pedersen.

Daglig leder Thorolf Rudolfsen setter stor pris på rosen, og bekrefter at Br2 er velrennomert for å ta vare på kundene sine.

– Vi strekker oss så langt det overhodet er mulig, og vi er kjent for å ordne opp i ting når vi kan.

Top